infurmazione

Chì sò i cordi di amarre ?

Sittembre 08, 2022

Cum'è un principiante, hè cruciale chì amparate e corde prima di mette nantu à una barca. Ci sò parechji tippi di cordi marini dispunibuli, ognunu utilizatu per una applicazione diversa. Un tippu di corda primariu hè e vostre corde di ormeggio o linee di ormeggio.

 


Chì sò i cordi di amarre ?

Lini d'attraccatura sò funi dedicati utilizati per assicurà a vostra nave quandu hè attraccata. U berth, o u portu, di u vostru bastimentu hè u locu designatu induve serà stabilitu per un periudu di tempu. Una corda d'attraccatura assicurerà chì a vostra nave resta assicurata à l'attrachju, ancu quandu hè esposta à elementi cum'è ventu o correnti forti.

In certi casi, parechji cordi di amarre ponu esse aduprati per assicurà una nave è furnisce un supportu aghjuntu. Diverse linee d'accoglienza sò ancu utili in casu chì unu di elli si scatta, cusì l'altru pò ancu mantene a nave in u locu.


Tipi di linee di ormeggio

Ci sò trè tippi principali di funi d'attraccatura: catene d'attraccatura, corde d'attraccatura di filu è corde di ormeggio sintetici. Ognunu hà i so pros è cuns.


1. Linee di ormeggio a catena

I funi d'attraccamentu di a catena sò u tipu più cumuni di corde d'attraccatura. Quessi sò fatti cù parechje ligami metallici rigidi annullati l'un à l'altru per furmà una catena.

Sò generalmente fatti cù dui tipi di ligami di catena, vale à dì, ligami di catena senza studless è ligami di catena studded. I ligami di catene senza studless sò usati per e linee di ormeggio più permanenti, mentre chì i ligami di catene studless sò usati per e linee di ormeghju chì saranu aduprate innumerevoli volte in a so vita.

I catene di catene anu una elasticità incredibbilmente bassa è una forza di rottura alta, chì li facenu adattati per l'attraccamentu à longu andà. I catene di catene sò più adattati per i navi chì saranu attraccati in acque poco profonde, quasi 100 m di prufundità. U so svantaghju principalu hè chì questi cordi di barca ùn sò micca adattati per acque profonde è tendenu à esse pisanti.


2. Ligne d'attraccatura di filu

I cordi di attrazzu di filu sò fatti cù fili metallichi. Ci sò trè tippi principali di funi di filu dispunibili secondu a so custruzzione. A corda a spirale, a corda à sei fili è a corda multifila.

I fili d'attraccamentu di filu tendenu à pisà menu di catene, ma sò assai più elastici. Grazie à queste caratteristiche, sò adattati per a prufundità di l'acqua sopra à 100 m. Truverete ancu assai più prezzu di e catene di ormeggi; in ogni modu, sò più propensi à a curruzzione cù u tempu.


3. Corde in fibra sintetica

I fili di ormeggio sintetici sò fatti di fibre sintetiche. Certi tipi cumuni di materiali sintetici di corda di amarre includenu poliester, polipropilene, poliamide (nylon) è polietilene.

E linee sintetiche di ormeggio tendenu à esse incredibbilmente ligere è mostranu una alta elasticità. Queste corde di barca anu ancu un rapportu forza-pesu più altu ch'è l'altri tipi. Per quessa, sò adattati per l'usu in acque profonde. À u latu, sò caru è difficiuli di mantene. Ùn sò micca adattati ancu per l'accoppiamentu permanente o l'attrazzu per periodi più estesi.


Chì ghjè u megliu materiale di corda per e linee di ormeggio?

U poliester hè spessu cunzidiratu u megliu materiale sinteticu di corda di barca per e linee di orme. A vostra linea d'attraccatura deve esse ligera ma robusta. Hè da esse abbastanza forte per sustene u pesu pesu. Deve esse abbastanza flexibule è elasticu, perchè ùn si rompe micca quandu tiratu di colpu è deve esse resistente à l'elementi esterni cum'è l'abrasione, i raghji UV, l'acqua è i chimichi. E linee di ormeggio in poliester tendenu à offre tutte queste caratteristiche!

 

Cumu mantene e vostre corde di amarre ?

Per guardà e vostre corde da a degradazione cù u tempu, duvete assicurà chì sò bè ​​​​mantenu. Eccu alcuni cunsiglii per a cura di a corda di barca da tene à mente:

§ Ùn lasciate micca i vostri cordi esposti à u sole; copre o guardà sottu à u ponte

§ Assicuratevi chì ùn sò micca esposti à i sustanzi chimichi, in particulare quelli usati per pulizziari i docks.

§ U calore pò fà un dannu considerableu à una corda di barca, in particulare a corda sintetica, chì pò funnu o perde a so forma. Mantene i vostri cordi luntanu da fonti di calore.

§ Assicuratevi chì i vostri rulli di ormeghju sò in rotazione libera è ùn anu micca ruggine nantu à e so superfici.

§ Assicuratevi di asciucà i vostri cordi bè prima di l'almacenamiento per impediscenu a crescita di muffa o putrefazione.

Eseguite inspezioni visuali almenu una volta à u mese per i segni di danni. Qualchese segnu di dannu chì compromette l'integrità di a vostra corda significa chì e vostre corde di barca anu bisognu di rimpiazzamentu immediata.

Cumincià l'esperienza in barca pò esse abbastanti prima. Cù l'equipaggiu ghjusta è a guida, vi uttene u colpu in pocu tempu! Per a megliu sperienza di navigazione, assicuratevi di cumprà linee di ormeggio da un fornitore di corda di ormeggio di qualità.

 

Shandong Santong Marine Ropes - U principale fornitore di corde marine

Shandong Santong hè unu di i principali produttori di corde marine in u mondu, chì offre una larga gamma di corde marine à i clienti in tuttu u mondu. Semu ancu più cunnisciuti cum'è pruduttori di corda di ormeghju chì offrenu parechje linee di ormeggio sintetici è di catena, frà altri. Sè vo circate di corde di barca ben custruite, di qualità, durable è rentabili, verificate oghje u situ web di Shandong Santong!


Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Chat with Us

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
简体中文
繁體中文
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu