infurmazione

Chì ci hè a megliu corda per e linee di ormeggio?

Sittembre 08, 2022

Una linea d'accoglienza deve esse fatta di un materiale chì hè robusta, faciule di manighjà è di longa durata. Se sceglite a corda più economica, tuttu pò sbaglià. Unu deve cunsiderà e so opzioni cù cura è tene un ochju fora per una corda di barca chì deve durà assai tempu. In questu modu, serà più assequible à longu andà chì un articulu mediocre è prezzu chì hè prubabile di deteriorate.

Dunque, cuntinuate à leghje per sapè quale corde di barca farà o romperà a vostra sperienza di navigazione.



6 migliori corde per corde di ormeggio

I cordi di amarre sò usati per ligà a vostra barca temporaneamente à u dock. A so funzione primaria hè di mantene una nave ancorata in modu sicuru in u locu contr'à l'impatti di u ventu, a marea è altre forze.

Queste robuste funi di barca impediscenu à a vostra barca è à l'ancora di tirare, strappare o sbattere. Permettenu u vostru viaghju per esse liscia, senza preoccupazioni, è resistenti à e situazioni rigide di u mare.

Per selezziunà u cumpagnu currettu per u vostru viaghju in vela, fighjemu un'occhiata à i migliori tipi di corde d'attraccatura:

 

Corda d'attraccatura in nylon

Nylon hè relativamente prezzu paragunatu à altri tipi è abbastanza elasticu per assorbe u pesu è u muvimentu di a vostra barca. Ùn hè solu questu, ma hè ancu resistente à i UV.

In generale, sceglite u nylon se vulete un assorbimentu di scossa superiore. In termini di qualità, accessibilità, forza è endurance, sta corda d'attraccatura hè un bellu equilibriu trà una linea di dock economica è caru. L'eccellente flessibilità di u materiale è l'assorbimentu di stress mantene e barche stabili in forti tempeste è grandi onde.

 

Poliester 3 fili

Questa corda di barca hà u benefiziu di esse incredibbilmente simplice di splicing, chì vi permette di fà e vostre linee di ormeggio più forti è più sicure. Per via di questu, hè cunsideratu cum'è l'all-arounder in u mondu di e corde è hè spessu usatu per l'attraccamentu. U poliester 3 fili hè megliu adattatu per l'ancora in ambienti protetti induve ci hè menu muvimentu di corda, cum'è un marina chjusa.

 

Multi-treccia

Questa linea di amarre hè una opzione populari perchè pò stende delicatamente è sustene un scossa significativu senza cracking. Cusì, i cordi multi-plait sò un pruduttu di fiducia in i lochi cù assai mobilità.

Inseme à una eccellente resistenza à l'abrasione, sta corda hà una bona forza, estensione, facilità di manipolazione, avvolgimentu è annodamentu. Hè ideale per un stivamentu convenientu è mantene sempre una presa eccezziunale nantu à u windlass per via di u so disignu morbidu, flessibile, inaffondabile.

 

Polipropilene multifilamentu

I cordi di polipropilene multifilamentu sò custruiti da una corda di polipropilene fatta di trè filamenti. Splicing hè ancu abbastanza simplice. Questa corda di barca hè perfetta per l'usu cum'è una corda di barriera o di mostra.

A diferenza principale trà queste corde di barca hè chì MFPP pò fluttu, mentri u poliester à trè fili affunderà. MFPP hè tipicamenti un pocu più suave è più ligeru. Tuttavia, una corda di poliester dura più di una corda di polipropilene.

 

Corda d'amarre di Dockline

Dockline hè una corda forte chì hè 15% più forte di e linee di ormeggio à trè fili. U materiale hè suave è flexible, faciule da manighjà, è ancu di moda. U so doppiu cuncepimentu intrecciatu impedisce a contrazione è a perdita di forza.

Inoltre, hà una forte resistenza à l'abrasione, hè simplice di splicing, è assorbe efficacemente u scossa. Dumandate à u vostru fornitore di corda d'attraccatura per furnisce a megliu corda cù alta resistenza è bona elasticità.

 

Superyacht Dockline

Stu materiale, chì hè fattu per barche più grande di 20 metri, hè a mamma di tutti i cordi di amarre. U poliester Opti-twist, chì hà capacità eccezziunali di estensione è di assorbimentu di stress, hè statu sviluppatu da i fabricatori di corda di orme.

A copertina di 24 trecce pare fantastica nantu à qualsiasi superyacht è hè abbastanza durable. Questa corda hè stata fatta apposta per i navi più grandi per dà un 15% di più allungamentu cà e linee convenzionali di ormeggio a 3 fili per ancorare barche più grandi.


Cumu selezziunà a corda giusta è mantene?

§ Quandu pruvate à assicurà a vostra barca in cundizioni di ventu è di marea sfida, i loops spliced ​​in una estremità puderanu esse assai utili.

§ Pudete sceglie un tipu di corda unicu chì risponde à tutti i vostri bisogni di ormeggio.

§ Per piantà di sfilacciate, ogni estremità di corda non spliced ​​deve esse riscaldata è battuta.

§ Pudete taglià l'arcu è i linii di poppa è radduppiate torna per creà una primavera.

Quandu a vostra barca hè fora di parechje altre in un pontone visitante, e linee più longu ponu esse implementate per ligà direttamente à u pontone.



Per a megliu corda di ormeghju, sceglite Shandong Santong Rope, i principali produttori di corda marina

Shandong Santong furnisce una gamma diversa di corde d'alta qualità fatte da diversi materiali, cumprese UHMWPE, nylon, poliester è polipropilene, è ancu persunalizazione di culore è accessori di corda supplementari. Ùn vi preoccupi s'è vo site sempre esitante; i clienti ponu urdinà campioni di corda, chì saranu furniti in 3-5 ghjorni!

 

Inoltre, a nostra affidabilità ùn hè micca solu pruvata, ma ancu certificata ISO9001, SGS è CE. Scuprite u nostru catalogu tutale nantu à u situ web per infurmazioni supplementari nantu à i nostri articuli è servizii!


Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Chat with Us

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
简体中文
繁體中文
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu